سفر با کشتی به دبی
نوشته شده توسط : محبوبه

سفر با کشتی به دبی 

اگر اهل گردشگری و سفر باشید حتما تاکنون از وسایلی مانند هواپیما اتوبوس قطار یا اتومبیل شخصی استفاده کرده اید ، ولی کمتر کسی است که برای مسافرت سوار کشتی شده باشد .سفر دبی با کشتی می تواند تجربه خوبی از سفر دریایی باشد.

تور باکو تور زمینی باکو 

کشورايران با ۵۸۰۰ كيلومتر نوار ساحلی ، می تواند در زمینه گردشگری و تفریحات دریایی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد .

تور گرجستان

بسیاری از گردشگران اطلاعات کمی از سفرهای دریایی دارند . این بدان خاطر است که کشورما امکان استفاده از ناوگان دریایی درتمام شهر ها را ندارد. حمل و نقل و گردشگری دریایی در ایران به ندرت استفاده می شود .

در این بین همواره ماجراجویانی وجود دارند که مایلند سفرهای دریایی را نیز تجربه کنند .

بیشترین سفرهای دریایی در جنوب ایران و در مسیر دریایی جزایر قشم ، کیش و هرمزگان می باشد و خط دائمی کشتیرانی تفریحی ، مسافرتی و باری مسیر بندرعباس به دبی - قشم به دبی و بندر لنگه به  دبی به خوبی می تواند برای گردشگرانی که قصد سفر به دبی را دارند مورد استفاده قرار گیرد .

تور وان

سفر دبی با کشتی خاطره ای متفاوت را برای گردشگران ایرانی به ارمغان آورده است . هر چند این سفر بیشتر از هواپیما طول می کشد ولی مزایایی نیز دارد . مدت زمان سفر دبی از بندرعباس به دبی با کشتی تندرو از زمان حرکت حدودا 7 تا 8 ساعت می باشد.البته این مدت زمان وابستگی زیادی به شرایط دریا از نظر وزش باد و مواج بودن دریا دارد. سف با کشتی های کند رو مدت زمان بیشتری طول میکشد.

 

سفر دبی با کشتی

 

علاوه بر تماشای مناظر و موجودات بی نظیر دریایی ، در کاهش هزینه های سفر نیز تاثیر گذار است . قیمت بلیط سفر دبی با کشتی تقریبا نصف هواپیما است و محدودیت حمل بار برای هر نفر در سفرهای هوایی 20 کیلو اما در سفر با کشتی پنجاه کیلواست . پس می توانید بدون دغدغه به خرید بپردازید .

سازمان منطقه آزاد قشم و کشتیرانی والفجرتوافقنامه ای را به امضا رساندند و با مشارکت بخش خصوصی یک فروند کشتی تندرو با تجهیزات کامل به طور دائمی برای سفر دبی با کشتی اختصاص داده شد .

امکانات جابجایی مسافران و گردشگران سفر دبی با کشتی ، از اسکله دبی وجود دارد و پس از رسیدن به دبی به راحتی می توانید به هتل مورد نظرتان بروید .

علاوه بر آن چند شركت كشتيرانی در بخش حمل و نقل توریستی و گردشگری در بنادر جنوبی كشور و بنادر كشورهای حاشيه خليج‌فارس فعال هستند .

می توانید از شهر خودتان و توسط آژانس های مسافرتی بلیت سفر دبی با کشتی را تهیه کنید و یا با سفر به شهرهای ساحلی جنوب خودتان شخصا بلیت را خریداری نمایید .

دفاتر مسافرتی در بندرعباس ، بوشهر، بندرلنگه ، خرمشهرو دبی وجود دارد که مسافران به راحتی و بدون هیچ مشکلی از اين دفاتر بليت خود را تهيه می کنند .

برای ورود به امارات ویزای یک ماهه صادر می شود . اين نوع ويزا معمولا از طريق آژانس‌های مسافرتي تهيه می ‌شود .

تور استانبول

با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان و شروع سفرهای تفریحی و خانوادگی ، سفر دبی با کشتی تجربه ای متفاوت و دلچسب را با هزینه ای اندک مهیا می کند 





:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: